HORMOZAN
Logo-Light

ارتباط با ما

تجربه‌ای متفاوت از ورزش و سرگرمی در مجموعه هرمزان

مجموعه ورزشی هرمزان یک مرکز ورزشی به سبک مدرن در شهرک غرب تهران با امکاناتی به‌روز و محیطی مناسب برای علاقمندان به ورزش و سلامتی است. مجموعه ما دارای بخش‌هایی بسیار متنوع از سالن‌های بدنسازی و استخر به‌طور مجزا برای آقایان و بانوان، حمام سنتی، سالن بیلیارد، سالن‌های اسپا مجزا، رستوران و کارواش می‌باشد. شما برای دریافت خدمات متنوع، رزرو نوبت، خرید بلیت و پکیج‌ها می‌توانید با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید.

ارتباط تلفنی

یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد هماهنگی، رفع ابهام، دریافت اطلاعات در مورد بخش‌های مختلف مجموعه و ارائه درخواست‌ها در مجموعه ورزشی هرمزان، تماس تلفنی است. شما می‌توانید در طول ساعات کاری مجموعه ما، با همکاران ما برای دریافت هرگونه اطلاعات و رفع نیازهای خود تماس بگیرید. شماره تماس مجموعه ما ۸۸۵۶۴۶۴۶-۰۲۱ است.

ارتباط از طریق ایمیل

تیم حرفه‌ای و مجرب مجموعه ورزشی هرمزان همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات عالی و پشتیبانی همه‌جانبه، رضایت مشتریان را جلب کند. برای ارتباط با ما می‌توانید از طریق آدرس ایمیل info@hormozancomplex.com نیز اقدام کنید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن به ایمیل‌های شما پاسخ می‌دهیم.

اینستاگرام مجموعه هرمزان

مجموعه ورزشی هرمزان دارای بخش‌هایی بسیار متنوع برای خدمات تفریح و سرگرمی است. در صورت علاقه به این بخش‌ها و دریافت خدمات می‌توانید از طریق راهکارهای ارتباطی مانند تماس تلفنی، ایمیل، سایت و اینستاگرام با ما در تماس باشید. شما همچنین می‌توانید پکیج‌های این بخش‌ها مانند آموزش شنا یا آموزش بدنسازی را نیز خریداری کنید. مجموعه هرمزان در آدرس شهرک غرب، خیابان پیروزان جنوبی، ورودی برج زرین واقع شده است و ما منتظر حضور گرم شما هستیم.

با ما در تماس باشید

همراهان گرامی مجموعه ورزشی هرمزان می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما در تماس باشید و هر سوال و یا انتقاد و پیشنهادی داشتید از طریق فرم مورد خود را با ما مطرح کنید.

مجموعه ورزشی هرمزان

اطلاعات تماس

021-88564646

info@hormozancomplex.com

آدرس مجموعه

شهرک غرب، خیابان پیروزان جنوبی، ورودی برج زرین ، مجموعه ورزشی هرمزان

بالا