HORMOZAN
Logo-Light

سالن زیبایی

تجربه بهترین خدمات زیبایی در سالن لوکس مجموعه ورزشی هرمزان

در زندگی مدرن سالن‌های زیبایی نقشی انکارناپذیر برای بهبود زیبایی و تامین سلامت پوست و مو دارند. این سالن‌ها به‌عنوان مقصدی ایده‌آل برای افراد علاقه‌مند به دریافت خدمات زیبایی، خدمات خود را به‌صورت تخصصی ارائه می‌دهند. ما در سالن زیبایی مجموعه ورزشی هرمزان طیف متنوعی از خدمات زیبایی را به شما ارائه می‌دهیم.

مزایای استفاده از خدمات سالن‌ زیبایی هرمزان

امکانات تعبیه‌شده در سالن زیبایی هرمزان، مجموعه ما را به انتخاب اول بسیاری از افراد برای دریافت خدمات زیبایی تبدیل کرده است. ما در هرمزان با ایجاد فضایی آرامش‌بخش، بهترین شرایط را برای نوبت‌دهی و ارائه خدمات به شما به وجود آورده‌ایم. بنابراین ‌شما می‌توانید در کنار دریافت خدمات ورزشی و رفاهی، باکیفیت‌ترین خدمات زیبایی را نیز از مجموعه هرمزان دریافت کنید.

بر همین اساس مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات سالن زیبایی هرمزان عبارت‌اند از:

سالن زیبایی مجموعه ورزشی‌ هرمزان چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

طیف متنوعی از خدمات در سالن زیبایی مجموعه ورزشی هرمزان به مشتریان ارائه می‌شوند. این خدمات باتکیه‌بر دانش و تخصص آرایشگران و پیرایشگران حرفه‌ای و با استفاده از جدیدترین تجهیزات و امکانات انجام می‌شوند. در ادامه به معرفی مهم‌ترین خدمات سالن زیبایی هرمزان می‌پردازیم.

مراقبت از پوست با روش‌های نوین

منظور از خدمات مراقبت از پوست به‌کارگیری متدهایی جدید و موثر برای تحریک فعالیت‌های سلول‌های زنده پوست و حذف سلول‌های مرده است. متخصصان سالن زیبایی‌ هرمزان با استفاده از جدیدترین تکنیک‌های پاکسازی و جوان‌سازی پوست، میزان آب‌رسانی به منافذ پوستی را افزایش می‌دهند و بر اساس نیازهای شما از بهترین تکنیک برای این منظور استفاده می‌کنند. محصولات مصرفی در سالن زیبایی‌ ما نیز از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند و ماندگاری بسیار بالایی دارند.

بر همین اساس خدمات مراقبت از پوست سالن زیبایی‌ هرمزان عبارت‌اند از:

سالن زیبایی هرمزان
سالن زیبایی هرمزان

خدمات آرایش؛ تجربه‌ای از یک میکاپ حرفه‌ای

آرایشگران حرفه‌ای سالن زیبایی هرمزان با به‌کارگیری تکنیک‌های روز دنیا و استفاده از محصولات برندهای معتبر، تجربه یک آرایش بی‌نظیر و متناسب با نوع پوست شما (خشک، چرب و معمولی) را ارائه می‌دهند. از جمله مهم‌ترین این خدمات می‌توان به: میکاپ روزانه، آرایش عروس، آرایش مخصوص مناسبت‌ها و مراسم و آرایش فشن اشاره کرد.

خدمات ناخن

یکی دیگر از پرتقاضاترین خدمات سالن زیبایی مجموعه هرمزان، خدمات مرتبط با ناخن است. ناخن کاران سالن زیبایی‌ مجموعه ما از برترین اساتید در زمینه کاشت و اکستنشن ناخن مصنوعی هستند و به انواع تکنیک‌های زیباسازی ناخن‌ها تسلط دارند. بر همین اساس خدمات مانیکور، پدیکور، طراحی ناخن، کاشت ناخن و ژلیش با بالاترین کیفیت در سالن زیبایی‌ ما ارائه داده می‌شوند.

خدمات مو؛ حرفه‌ای و مطابق با مد روز

طیف متنوعی از خدمات مو در سالن زیبایی مجموعه ورزشی هرمزان در دسترس هستند که باتکیه‌بر آن‌ها دیگر نباید نگران زیبایی خود باشید. آرایشگران مجموعه ما با تسلط کامل به کوتاهی و اصلاح  مو، رنگ مو، هایلایت، بالیاژ، کراتین و بوتاکس، بالاترین جذابیت و زیبایی را به موهای شما هدیه می‌دهند.

بر همین اساس مهم‌ترین خدمات مو ارائه‌شده در سالن زیبایی مجموعه ورزشی هرمزان عبارت‌اند از:

ارائه مشاوره‌های تخصصی

بسیاری از افراد برای انتخاب بهترین روتین آرایشی یا به‌کارگیری مناسب‌ترین تکنیک آرایشی تردید دارند. سالن زیبایی مجموعه ورزشی هرمزان با برخورداری از پرسنلی مجرب و مشاورانی زبده در زمینه آرایشی، به تمام سوالات شما برای حوزه‌های مختلف آرایشی پاسخ می‌دهد. کارشناسان و مشاوران سالن زیبایی‌ ما از برترین افراد در زمینه اجرای جدیدترین تکنیک‌های آرایشی هستند و مشاوره‌های تخصصی و کاربردی را به شما ارائه می‌دهند.

امکانات و شرایط فضای سالن‌ زیبایی مجموعه ورزشی هرمزان

مجموعه ورزشی هرمزان از برترین مراکز ورزشی در غرب تهران به‌شمار می‌آید که با مساحت ۱۸۰۰۰ متر در تمام طول هفته و بدون تعطیلی به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد. متخصصان ما در سالن زیبایی هرمزان از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ساعت ۱۲ شب آماده خدمت‌رسانی به شما هستند و متناسب با نیاز شما طیف متنوعی از تکنیک‌های جدید زیبایی را مورد استفاده قرار می‌دهند.

سالن زیبایی هرمزان با تجهیز خود به جدیدترین امکانات و تجهیزات، فضایی آرامش‌بخش را برای مراجعه‌کنندگان به وجود آورده است؛ به همین دلیل طیف متنوعی از ورزشکاران یا افراد عادی برای دریافت خدمات زیبایی مجموعه ما را انتخاب می‌کنند. سالن‌های مجموعه ما به جدیدترین دستگاه‌ها برای خدمات جوان‌سازی پوست و باکیفیت‌ترین متریال‌ها برای ارائه خدمات آرایشی تجهیز شده‌اند. بر همین اساس کیفیت ارائه‌شده در هرمزان در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

از سوی دیگر کیفیت خدمات ارائه شده با قیمت تعیین شده یکسان است و همین تناسب قیمت و شفافیت در عملکرد، باعث رشد استقبال از حضور در سالن زیبایی مجموعه ورزشی هرمزان شده است. همچنین مجموعه ما توانسته با احداث سه طبقه پارکینگ اختصاصی و رایگان با ظرفیت ۲۵۰ خودرو، نگرانی مراجعه‌کنندگان برای جای پارک را برطرف کند.

معماری منحصربه‌فرد موجود در سالن زیبایی مجموعه ورزشی هرمزان نیز یک استثنا در بین سالن‌های زیبایی رقیب است. این سالن‌ها با نورپردازی حرفه‌ای و طراحی منحصربه‌فرد لابی برای انتظار و دریافت خدمات، اتاق‌های مخصوص نیز دارد. در این اتاق‌ها با استفاده از امکانات مدرن، فضایی خصوصی برای مشتریان ایجاد می‌شود و شما می‌توانید برای دریافت انواع خدمات زیبایی به آن‌ها مراجعه کنید.

سالن زیبایی مجموعه ورزشی هرمزان؛ استاندارد و درجه یک

اگر ساکن تهران هستید دیگر برای انتخاب بهترین سالن زیبایی نیازی به جست‌وجوی زیاد ندارید. سالن‌ زیبایی مجموعه ورزشی هرمزان با برخورداری از امکانات و تجهیزات پیشرفته و ارائه متنوع‌ترین خدمات، آماده خدمت‌رسانی به شما است. فقط کافی است برای دریافت خدمات آرایشی از سالن زیبایی مجموعه ما، از طریق همین صفحه اقدام کنید.

مجموعه ورزشی هرمزان

اطلاعات تماس

021-88564646

info@hormozancomplex.com

آدرس مجموعه

شهرک غرب، خیابان پیروزان جنوبی، ورودی برج زرین ، مجموعه ورزشی هرمزان

بالا